onsdag den 9. maj 2012

What I want from Nelly




Hey girls!
Først vil jeg lige undskylde for ikke at have blogget i et par dage, men jeg har været til skriftlige eksamener og har haft meget andet at tænke på.
I dag har jeg haft fri fra skole, fordi der var tysk eksamen - og jeg har ikke tysk. Nå, what ever.

Da jeg ikke skulle lave noget som helst i dag, besluttede jeg mig for at kigge hele nellys hjemmeside ud. Alle sider blive tjekket godt og grundigt igennem.
Her har I så resultatet af hvad jeg vil have fra deres side.
Som I kan se på det aller øverste billede, så koster det hele tilsammen desværre lige omkring 20.000 kr, så alt dette tøj må forblive en drøm. (Suk)

Håber I nyder tilværelsen!
Kys Maller. 

1 kommentar:

  1. hej super lækker blog du har vi er blevet faste læsere måske du har lyst til at følges?? ;-)
    http://garderobeskab.blogspot.com/
    xoxo Josefine og Sille

    SvarSlet