torsdag den 5. april 2012

My passion ♥





Som I nok ved, har jeg gået til ridning. Jeg har haft en halvpart i 2½-3 år - og som I nok også ved så savner jeg det som en gal.
Jeg stoppede pga. tidsmangel og lyst, men der gik ikke ret meget mere end en måned, så savnede jeg det som en vanvittig igen. Jeg har heldigvis nogle søde og dejlige veninder, som har givet mig en tur i ny og næ på deres heste.
De sidste to dage har jeg været nede på min venindes efterskole. (Lundby Efterskole). Hun går  på hestelinjen, så selvfølgelig var vi da lige ude og ride i dag.
Hun er så heldig, at hun har to heste. En hest, som er på hendes efterskole og hendes pony, som I kan se på billederne. Hun har tilbudt mig, at jeg kan passe hendes pony, som var det "min egen".
I forstår sikkert ikke, hvilke gyldne ord det er i mine øre, men jeg svæver på en sky af lykke lige i øjeblikket. Nu kan jeg endelig komme igang med ridningen igen, som jeg længe har ventet på. Wuhu!
Godt nok er hun en pony - og min part var en stor hest, men hun passer lige til mig. Hun er super sød og jeg kender hende selvfølgelig, fordi det er min venindes hest.

Vil hygge mig resten af aftenen med musik, is og gode venner.
Kys Maller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar