mandag den 9. april 2012



Kan ikke helt finde ud af, om jeg er på udkig efter en ny telefon. Jeg er ved at blive godt træt af min HTC Wildfire S. Der er intet plads på den og meget langsom til tider.
Jeg har kigget på iPhone 4S, men er i tvivl om den skal være hvid eller sort.
Jeg har kigget på den nye KTC One X. Der er 32 GB hukommelse på, så det er ikke plads man kommer til at mangle. Dens kamera er super godt!
Og til sidst er der Nokia Lumia 800, som mange siger konkurrere med iPhone. Jeg har aldrig været god til Nokia, men synes nu alligevel, at den ser ret fed ud.

Jeg skal jo snart til Canada, så der havde jeg planer om, at kigge efter en iPhone derover. Jeg håber selvfølgelig på, at iPhone 5 er udkommet til den tid, så jeg måske kan få den lidt billigere derover. Men jeg ved ikke.

Hvad synes i? Hvilke telefoner kan I lide og anbefale?

Kys Maller. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar