fredag den 9. marts 2012

When dreams come true ♥



Som jeg fortalte for et par dage siden, så tog jeg til Næstved i dag for at møde Christopher. Her er tre af de bedste billeder fra min telefon. Jeg glemte selvfølgelig at tage mit spejlrefleks med, så I må lige undskylde for den ringe kvalitet.
Christopher gik på kl. 18 og sang en af hans sange fra hans album, som udkommer d. 19 marts. Derefter sang han de to sange som vi kender: Against The Odds og Nothing in Common.

Vi var faktisk ikke så mange piger, som jeg havde forventet, men det gjorde det bare endnu federe. Man følte, at han lagde mere mærke til en - og ja, jeg synes bestemt at jeg havde øjenkontakt med ham mange gange. (:-D)

Jeg kom til Næstved ret tidligt, så når jeg alligevel havde massere af tid, så besøgte jeg selvfølgelig H&M. Jeg skulle egentlig bare kigge, men jeg fandt altså disse de par sko. Jeg kunne ikke bestemme mig for hvilket par jeg helst ville have, så jeg købte dem begge to for 79,99 kr pr. stk. (Lige til at overkomme!)

I må have en fortsat dejlig aften. Jeg vil sidde og nyde alle mine billeder og min skønne autograf. Jeg kan slet ikke vente, til jeg får min pakke med Christopher ting d. 19. Marts.

Kys Maller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar