tirsdag den 6. marts 2012

Når drømme bliver til virkelighed!

På fredag, efter skole, tager jeg sammen med en veninde til Næstved Storcenter, for at møde Christopher. (!!!!!!!!!!!!!)
Jeg glæder mig så meget, til at se ham i virkeligheden. Her på det sidste, er jeg blevet ret glad for hans musik og jeg synes han ser helt vildt dejlig ud! Jeg håber selvfølgelig på, at få en god plads til hans minikoncert, så han (måske) ligger mærke til mig.
Jeg tager mit spejlrefleks med, så jeg forhåbentlig kan få tager nogle gode billeder af ham, som jeg smider ud på bloggen. :-)

Den 19. marts kommer min pakke hjem, med et signeret album, en t-shirt og en plakat med Christopher. Kan slet ikke vente!

Håber I alle har det godt derude. Undskyld, jeg ikke har fået blogget så meget på det sidste, har haft store opgaver og projekter i gang i skolen.

Love and kisses.
xo Maller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar