fredag den 30. december 2011

HVEM ER DU? ♥

Find ud af hvilken type du er indenfor tøjstile og mode. 

Kan du svare "ja" til følgende er du formentlig typen:
Type 1 (Perfektionisten):

- Jeg shopper kun, når jeg har brug for det, og min garderobe er indrettet, så alt let kan mikses på kryds og tværs.
- Hvis jeg vandt 10.000 kroner, ville jeg bruge dem på en Chanel-taske, en Burberry-trenchcoat eller en kjole fra Alaïa.

Type 2 (Den flirtende):
- Jeg kan sagtens finde på at flirte til en jobsamtale. Jeg kan faktisk slet ikke lade være.
- Striber og prikker kan sagtens mikses, og det gør ikke noget, at man kan se min bh gennem blusen.

Type 3 (Kamæleonen):
- Jeg forstår ikke folk, der ikke går op i mode, eller som stadig går i tøj fra 2009.
- Det er vigtigere for mig at tjene penge og blive forfremmet, end at være veninder med mine kolleger.

Type 4 (Romantikeren):
- Jeg låner aldrig tøj af mine veninder, og jeg låner heller ikke tøj ud til dem. Min stil er min egen.
- Jeg opfatter det som en stor indblanding i mit privatliv, hvis folk spørger, hvad jeg har på.

Type 5 (Den praktiske):
-  Det værste, folk kan sige til mig, er, at jeg har en pæn bluse på.
- Min garderobe har højst tre farver, så jeg hurtigt kan finde noget at tage på om morgenen.

Type 6 (Den neutrale):

- Jeg har det godt med at arbejde, hvor der er dresscode, så jeg ikke er i tvivl om, hvad jeg skal tage på.
- Jeg har svært ved at beslutte, hvad jeg skal købe og tage på, så jeg ender ofte i det samme.

Type 7 (Den finurlige):

- Jeg forstår ikke folk med 8 til 16-job og folk, der hellere vil bruge 10.000 kroner på en taske end på en rejse.
- Jeg mikser gerne dyreprint med striber ikke for at være unik, men for at have det sjovt.

Type 8 (Powerladyen):

- Jeg er ligeglad med, hvad andre synes om min stil. Jeg klæder mig lækkert på, for min egen skyld.
- Jeg bruger tøj til at understøtte min personlighed.

Type 9 (Bohemen):

- Det er vigtigt for mig, at mit tøj bliver produceret under ordentlige forhold. Gerne økologisk og fairtrade.
- Jeg dømmer ikke andre, der ikke har samme stil som mig. Det skal være plads til forskelligheder. 


Kys Maller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar